Jamon.pl » More options Less options

Choose ingredients

jakość
kontakt
Not specified
  • Kontakt

    Jamón  

    adres firmy:

    Malawskiego 3
    02-641 Warszawa

     

    NIP:9532416102

    Numer konta58 1140 2004 0000 3102 7661 6401

    kontakty:

    tel.: +48 603 375 688

    E-mail: info(at)jamon.pl



    Godziny pracy:

    poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00 

    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

  • Nasze mocne strony

    1. WYŁĄCZNIE ŻYWNOŚĆ BEZ KONSERWANTÓW

      Kochamy jamón bardziej niż cokolwiek innego. Poświęcamy całą energię, żeby wybrać te najdelikatniejsze gicze z całej Hiszpanii. Jako jedyni oferujemy wyłącznie autentyczne jamóny i salami bez barwników i konserwantów za niższe ceny niż te, za które pozostali dostawcy oferują przemysłowo produkowane wyroby pełne azotynów i azotanów.

    2. NAJSZERSZA OFERTA 

      Z uwagi na fakt, że starannie dobieramy tylko najwyższej jakości producentów korzystających z tradycyjnych procedur przy do dojrzewaniu jamónu, nasza oferta obejmuje cala skalą jamónów, od przystępnej przedniej giczy z białej świni aż po ekskluzywny jamón ibérico de bellota.

    3. NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

      Jeśli misjonarzami, którzy pragną oczyścić gospodarstwa domowe z rakotwórczych wędlin i zastąpić je autentycznym jamónem oraz naturalnie suszonym salami. Dlatego wszystkie oferowane przez nas produkty są bez barwników i konserwantów, cechują się mniejszą zawartością soli i dojrzewają w naturalnym sposób na świeżym górskim powietrzu. Więcej o jakości naszych produktów tutaj.

    4. NAJLEPSZE CENY

      Dzięki specjalizacji w zakresie jamónu możemy zaoferować najwyższą jakość za najlepsze ceny. Z tych możliwości, jak widać, oczywiście korzystamy. Ceny jamónu serrano i jamónu ibérico znajdują się w naszym sklepie.

    5. NAJKRÓTSZY CZAS DOSTAWY

      Nie jesteśmy naiwni. Jest dla nas czymś oczywistym, że jeśli ktoś zamawia jamón, chce go mieć w domu niemal od razu. Nie ma gorszego stanu w życiu niż oczekiwanie na jamón. Spocone ręce, ból głowy... moglibyśmy mówić dalej. Na szczęście nie czekamy na Wasze zamówienia i na bieżąco zapełniamy swój magazyn najlepszymi jamónami tak, abyście mogli zanurzyć swój nóż w rubinowym jamónie maksymalnie do 2 dni roboczych od zamówienia.

  • Jakość naszego jamónu

    BEZ KONSERWANTÓW I BARWNIKÓW

    Sól, mięso, sól, mięso, sól, mięso i tak w nieskończoność. Nasze jamóny nie mają żadnych konserwantów ani barwników. Udało nam się w morzu hiszpańskich producentów korzystających z niebezpiecznych konserwantów w procesie produkcji (zwłaszcza E-250 i E-252) nawiązać wyłączną współpracę z dwoma producentami, którzy w najbardziej rygorystyczny sposób zachowują tradycyjną procedurę i skład jamónu bez chemicznych barwników i konserwantów. Jako jedyni na rynku czeskim oferujemy autentyczny, czysty jamón produkowany według tradycyjnych procedur.

    NATURALNY PROCES DOJRZEWANIA

    Nasze jamóny dojrzewają w naturalny sposób na górskim powietrzu przez okres od 8 do 36 miesięcy w zależności od typu i rozmiaru giczy. Proces dojrzewania nie jest więc przyspieszany w klimatyzowanych magazynach, jak ma to miejsce w przypadku większości producentów w Hiszpanii, natomiast smak wraz z zapachem osiąga równowagę i intensywność, która jest nieporównywalna z przemysłowo produkowanymi produktami.    

    OBNIŻONA ZAWARTOŚĆ SOLI

    Jamón ma być delikatnie słony, ale słoność nigdy nie powinna przykrywać specyficznego smaku dojrzałego mięsa. Ponieważ jednak sól w przypadku producentów, którzy nie korzystają ze sztucznych dodatków (zwłaszcza E-250 i E-252), jest jedynym konserwantem jamónu w trakcie całego procesu, producenci mają tendencję  do przedłużenia faz solenia i później mięso cierpi na nadmierną słoność. Nasz jamón jest produkowany w ekstremalnie rygorystycznych warunkach, które umożliwiają zabezpieczenie konserwacji jamónu przy względnie mniejszej zawartości soli.

    KONTROLA JAKOŚCI KAŻDEJ SZTUKI BEZPOŚREDNIO U PRODUCENTA

    Pomimo, iż jesteśmy pewni, że wybrani przez nas dostawcy są najlepszymi, jakich ma do zaoferowania Hiszpania, sprawdzamy u producenta każdą przesyłkę sztuka po sztuce przed wysyłką do Czech. Każdy jamón opatrzony jest wyjątkowym kodem. W przypadku reklamacji nadzorujemy dokładną historię każdej sztuki jamónu i możemy zidentyfikować ewentualną wadę w procesie produkcji.

    OPTYMALNE WARUNKI MAGAZYNOWANIA

    Przed magazynowaniem jamónu pod nadzorem przedstawiciela hiszpańskiego dostawcy zrekonstruowaliśmy stare piwnice, które ze swoimi podstawowymi parametrami wilgotności i temperatury są najbliższe klasycznym hiszpańskim magazynom o nazwie bodega

     

     

     

     

     

     

  • Ogólne warunki handlowe

    O regulaminie
    Regulamin staraliśmy się napisać możliwie zrozumiałym językiem. Jeśli jednak byłoby cos niejasnego proszę dzwonić. Generalnie nasz regulamin handlowy można by podsumować tak, że w każdych okolicznościach staramy się wyjść naprzeciw Wam, klientom: 

    Postanowienia podstawowe
    Niniejszy regulamin określa wzajemny stosunek handlowy, warunki, zasady, prawa i obowiązki pomiędzy Tobą, naszym ukochanym klientem (dalej „klient”), a nami, firmą Innen. (dalej „operator”), która prowadzi sklep internetowy pod adresem www.jamon.pl.

    Operator i adres e-sklepu
    Sklep internetowy znajduje się pod adresem www.jamon.pl Operatorem jest:
    Innen
    z siedzibą firmy:
    Malawskiego 3, 02-641 Warszawa
    Polska
    REGON: 140 300 720
    NIP:953 241 6102

    Akceptacja niniejszych warunków
    Klient składając wiążące zamówienie akceptuje niniejsze warunki handlowe.

    ZAMÓWIENIE TOWARU (I TZW. ZAWARCIE UMOWY)

    Wiążące zamówienie
    Zamówienie można złożyć pod adresem www.jamon.pl w sklepie internetowym, jak również w wiadomości e-mail, wiadomości SMS lub telefonicznie pod numerem kontaktowym. Zamówienie jest wiążące, jeśli klient wypełni wszystkie dane wymagane do doręczenia towaru.

    Po złożeniu zamówienia w systemie zamówień, o którym klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail, zamówienie uważane jest za zawartą umowę kupna-sprzedaż i zarazem za wiążące zamówienie.

    Czas realizacji zamówień
    Zamówienia operator realizuje od poniedziałku do piątku w czasie od 9:00 do 17:00. Jeśli klient złoży zamówienie poza tym czasem, operator postara się zrealizować je jak najszybciej, jednak maksymalnie w następny dzień roboczy we wskazanych godzinach.

    Transport
    Operator zastrzega sobie prawo do zaoferowania wybranych przez siebie sposobów transportu. Aktualne sposoby transportu wraz z terminami dostawy są zawsze do wglądu w dziale "Wszystko o zakupie na www.jamon.pl". Towar doręczany jest na dowolny ważny adres na terenie Polski. W przypadku adresu firmowego należy podać również nazwę firmy.

    Cena
    Operator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny. Obowiązujące ceny są zawsze podane na www.jamon.pl Cena obowiązująca dla zamówienia to cena obowiązująca w chwili jego realizacji. Zmiany cen po zamówieniu towaru nie mają już wpływu na cenę złożonego zamówienia.

    Ceny na www.jamon.pl podane są z VAT.
    Ceny transportu są podane w dziale "Wszystko o zakupie na www.jamon.pl" 

    Sposoby i ceny metod płatniczych.  
    Operator pozwala klientowi wybrać z metod wskazanych w dziale Wszystko o zakupie na www.jamon.pl. W przypadku przelewu bankowego po złożeniu zamówienia klientowi wysyłana jest faktura zaliczkowa. Podczas przelewu klient jest proszony o wpisanie numeru zamówienia. Gdy tylko środki zostaną zaksięgowane na koncie operatora, klient  zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, a towar następnie wysłany. Faktura jest pakowana z towarem.

    Termin dostawy
    Normalny czas dostawy to 2 dni robocze od przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania środków na koncie. Cały towar przedstawiony na ww.jamon.pl jest na magazynie, jeśli nie jest zaznaczone inaczej.

    Jeśli operator nie jest w stanie zapewnić wysyłki do 2 dni roboczych od przyjęcia zamówienia (lub zaksięgowania pieniędzy), ma obowiązek poinformowania klienta, a ten ma prawo odstąpić od zamówienia z prawem do niezwłocznego zwrócenia pieniędzy, jeśli już zapłacił.

    Operator niestety nie ma wpływu na dokładny czas doręczenia, co jest po stronie firm przewozowych. Przesyłka może więc zostać doręczona kiedykolwiek w dniu roboczym pomiędzy 9:00 - 18:00. Kierowca ma jednak do dyspozycji numer telefonu klienta i często może z nim ustalić czas przekazania.

    ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZE STRONY KLIENTA

    Klient ma prawo do anulowania zamówienia w dowolnym momencie przed wysłaniem towaru bez podania powodu. Anulowanie może zostać dokonane w jakikolwiek sposób kontaktu z nami.

    Zgodnie z ustawą klient może zwrócić towar do 14 dni od jego odbioru. Klient musi przestrzegać niniejszych (prostych) zasad::

    A: Poinformować o zwrocie operatora.
    B: Zwrócić towar nieuszkodzony. W przypadku jamónu nienacięty. Towar musi zostać zapakowany tak, aby nie ulec uszkodzeniu w trakcie transportu.
    C: Dostarczyć towar operatorowi na adres Jamón s.r.o., Kostelní 43, Sokolov

    Po otrzymaniu zwróconego towaru operator niezwłocznie (najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu towaru) ma obowiązek zwrócenia pieniędzy klientowi przelewem na konto.

    Odstąpienie od umowy ze strony operatora
    Operator może anulować zamówienie, jeśli:

    A: nie jest w stanie doręczyć towaru w terminie
    B: wyraźnie zmieniła się cena od dostawcy

    W przypadku, jeśli klient już zapłacił, pieniądze zostaną mu niezwłocznie zwrócone.

    Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

    Wszystkie dane klient służą wyłącznie na potrzeby firmy Innen. Dane są zapisane w bazie danych i są jak najlepiej chronione przed nadużyciem. Jeśli klient chce zostać bez podania powodu wykreślony z bazy danych, operator ma obowiązek dokonać tego niezwłocznie.

    Dane nie są przekazywane do żadnych innych podmiotów oprócz firm przewozowych, które w przeciwnym wypadku nie byłyby w stanie zapewnić doręczenia przesyłki.

    Informacje o klientach przechowywane są zgodnie z obowiązującymi ustawami w Polsce.

    GWARANCJA I REKLAMACJA

    Operator nie odpowiada za szkody spowodowane przez klienta  po dostawie towar w wyniku niewłaściwego przechowywania.

    Regulamin Reklamacji
    Dla wszystkich produktów zastosowanie ma ustawowy okres gwarancji 6 miesięcy od dnia sprzedaży. Jeśli termin ważności jest krótszy niż 6 miesięcy, okres gwarancji podlega terminowi ważności.

    Nabywca zobowiązany jest do dokonania odpowiedniego przeglądu towaru po jego odbiorze. Następnie może go zwrócić do 14 dni bez podania powodu w trakcie okresu gwarancji, jeśli stwierdzi na towarze jakąkolwiek wadę niespowodowaną złym przechowywaniem. Wadą nie jest pleśń na powierzchni, która często jest naturalnym zjawiskiem towarzyszącym procesu dojrzewania.

    W przypadku zidentyfikowania wady, klient w celu rozpatrzenia reklamacji ma obowiązek skontaktować się z operatorem pod danymi kontaktowymi spółki.

    Po zatwierdzeniu reklamacji należy odesłać towar na adres: Jamón s.r.o., Kostelní 43, 356 01 Sokolov

    Wnioski
    Niniejsze warunki obowiązują w brzmieniu opublikowanym na www.jamon.pl w czasie realizacji zamówienia. Wysyłając (realizując) zamówienie klient potwierdza operatorowi, że akceptuje cenę towaru wraz ze wskazanymi w zamówieniu cenami za transport, sposób transportu itp. Zarazem niniejszym potwierdza swoją zgodę na niniejsze warunki handlowe.

  • Jak kupować

    SPOSÓB, CENA I CZAS DORĘCZENIA

    Jeśli na karcie towaru nie podano inaczej, dostawa towaru następuje do drugiego dnia roboczego w przypadku zamówienia do 11.
    Dostawy są realizowane po opłaceniu przelewem lub za pomocą bramki płatniczej. W przypadku płatności przelewem bankowym termin dostawy liczony jest od zaksięgowania odpowiedniej kwoty na naszym koncie. Przebieg wysyłki będzie można śledzić po wysłaniu zamówienia tutaj.
    Rodzaj transportuCzas dostawyCena z VAT

    Doręczenie pod adres

    do 2 dni roboczych

    25 PLN

    Jeśli przesyłka nie została Państwu doręczona, przesyłka dotarła uszkodzona lub wystąpiły jakiekolwiek inne problemy z doręczeniem, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 603 375 688

     

     

    METODA PŁATNOŚCI

    PŁATNOŚĆ KARTĄ | 0 PLN

    W naszym sklepie można bez dodatkowych opłat płacić kartami VISA, VISA electron i MasterCardon. Korzystamy z technologii 3D secure   

    Na podstawie ustawy o ewidencji utargu sprzedający ma obowiązek wystawienia nabywcy paragonu.


    PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM | 0 PLN

    W przypadku płacenia zamówień można wybrać płatność przelewem bankowym. Za wybrany towar należy zapłacić do 48 godzin na nasze konto. Do płatności należy skorzystać z następujących danych (zostaną one również wysłane na Państwa wiadomość e-mail po zakończeniu zamówienia):

    Bank  mbank
    Numer konta 58 1140 2004 0000 3102 7661 6401
     numer Twojego zamówienia

    W przypadku płatności przelewem bankowym termin dostawy liczony jest od zaksięgowania odpowiedniej kwoty na naszym koncie.


    PŁATNOŚĆ PRZEZ BRAMKI PŁATNICZE BANKÓW  | 0 PLN

    Oferujemy możliwość darmowej płatności przez bramkę płatniczą banku mbank 

    Na podstawie ustawy o ewidencji utargu sprzedający ma obowiązek wystawienia nabywcy paragonu. Zarazem ma obowiązek wprowadzenia do ewidencji przyjętego utargu u administratora podatku online; w przypadku awarii technicznej najpóźniej do 48 godzin.